Știi ce trebuie să faci când lași telefonul în service, ca să nu ai probleme?
Ca să eviți eventualele probleme îți facem 9 recomandări:
- să-ți scoți cartela SIM și card-ul de memorie. Dacă le lași în telefon, este posibil să se piardă;
- sa-i faci poze telefonului, pe toate părțile. De ce? Pentru ca să eviți discuțiile legate de eventualele zgrieturi ce pot apărea, sau alte aspecte estetice;
- să salvezi datele din telefon. În cazul în care telefonul nu o să se mai deschidă, să le ai salvate;
- să explici persoanei de la recepție service, clar și concret ce problema are telefonul. Testează telefonul pentru exemplificare de față cu el;
- expimă clar ce cerințe ai;
- întreabă ce opțiuni sunt pentru remedierea problemei (tipul pieselor/componentelor, originale sau aftermarket, costuri, etc);
- întreabă ce riscuri sunt;
- întreabă ce garanție se oferă, și care sunt condițiile;
- întreabă în cât timp se efectuează reparația
De obicei situațiile mai puțin plăcute pot apărea din lipsă de comunicare, sau din neglijență.
Dacă puneți în practică recomandările de mai sus, evitați posibilele situații neplăcute.
Dacă doriți să aflați PREȚUL EXACT al unei reparații pentru telefonul dvs. apăsați pe butonul de mai jos! ⬇️
Suntem cel mai longeviv service GSM din Iași! Încă din 1998! Detalii despre serviciile noastre:
Autor: Abutoaiei Marian – Gsm Zone
© Drepturi de Autor (Copyright) – Acest articol este proprietatea Gsm Zone – Abutoaiei Marian (www.gsmzone.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link direcționat către acest articol! Orice încălcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.