Acum puteți verifica dacă dispozitivul dvs. este reparat sau se află încă în lucru.
Introduceți „NUMAR BON INTRARE” și „NUMĂRUL DE TELEFON”
La secțiunea „STATUS” gasiți informații dacă dispozitivul dvs. este reparat sau se află incă in lucru.
Atenție! Introduceți numarul de telefon cu prefixul +4
„NUMAR BON INTRARE” îl găsiți în dreapta sus pe ” CONTRACT PRESTĂRI SERVICII – RECEPȚIE DISPOZITIV”
De obicei, după reparația dispozitivului, noi notificăm clientul telefonic sau printr-un SMS.
Recomandarea noastră!
Având în vedere că tocmai vă reparați telefonul, noi vă recomandăm ca pe viitor să vi-l protejați!
O husă și o folie de protecție display vă salvează de costuri suplimentare!
Vă putem ajuta cu o gamă variată de:
- huse, din silicon
- huse din TPU
- folii de silicon
- folii de sticlă
Cereți colegilor de la recepție, și ei o să vă ajute!