Iași, România, B-dul T.Vladimirescu nr.46, lângă Sei Bella          L-V 8:30-20:00 / S 9:00-15:00

Preluări de la domiciliu

Preluări din Iași

Începând cu 15 martie 2020, puteți beneficia de noul nostru serviciu! Am lansat primul serviciu PICK-UP & DELIVERY, Service Gsm din Iași!  Serviciu absolut GRATUIT!

Cum funcționează? Simplu!

1️⃣ selectezi ce model de telefon ai
2️⃣ selectezi problema, (pretul va fi afisat direct)
3️⃣ alegi ziua si ora cand sa venim la tine!

Nu poți să ieși din casă din cauza pandemiei COVID19, sau ești prea ocupat, dar totuși trebuie să-ți repari telefonul, tableta sau laptop-ul?
Nicio problema, venim noi la tine acasa sau la birou!
Ramai in siguranta, nu te expune!
Respectăm toate măsurile de protecție și prevenție: mănuși, mască facială, dezinfectare periodică, sterilizare (tehnologie UV si OZON utilizata în domeniul medical) telefon la predare! 
PRELUĂM -> REPARĂM -> RETURNĂM

Mai ușor, mai confortabil, mai SIGUR!

Totul in doar 2 minute!  🕐
Dacă dorești poți primi un telefon la schimb pe perioada reparației! Absolut GRATUIT!

Cea mai mare parte a dispozitivelor se repară în aceeași zi (dacă dispozitivul se preia in prima parte a zilei)


PRELUĂM -> REPARĂM -> RETURNĂM
Plata reparației se face la urmă, cash sau cu cardul, cum doresti!

Stai acasă, protejează-ți familia! Venim noi la  tine! 

Termeni și condiții – preluări din Iași

Serviciu de Pick- up & Delivery este un serviciu de preluare/predare a dispozitivelor de la adresa clientului. Preluările se fac de pe raza municipiului Iași plus zonele metropolitane: Valea Lupului, Bucium, Miroslava, Valea Adancă și Dancu!
Serviciu este pentru solicitari NOI de interventie/reparare (nu este disponibil pentru garanții) a dispozitivelor (telefoane, tablete, laptop-uri).
SERVICIU ABSOLUT GRATUIT!
Prețurile pentru reparații sunt cele standard, practicate în magazinul nostru Gsm Zone, fără alte adaosuri sau comisioane. Preturile le vedeti in timp real, direct pe site in momentul rezervarii! Fără surprize neplacute, fara comisioane sau alte taxe! Preturile pot suferi modificari in functie de furnizori sau de variatiile cursursului valutar. Promotiile, ofertele sau reducerile nu sunt valabile impreuna cu serviciul de Pick-up&Delivery.

Opțional, la cerere, clienții pot primi la schimb un telefon swap/înlocuitor pe perioada efectuarii reparației (în limita stocului disponibil).
Plățile se fac la predarea dispozitivului, adică la sfârșit, cash sau cu cardul (se stabilește în prealabil).
Sosirea la adresa menționată de client poate fi decalată de nivelul traficului rutier.
Programul de preluare/predare este de L-V intre orele 10.00 – 17.00.

Preluări din alte orașe

 ✅ Îți putem prelua telefonul defect de acasă, chiar dacă ești din alt oraș! Dorești să-ți repari telefonul la un service de încredere, cu experiență?                                                                                                        Indiferent din ce oraș al României ești, noi te putem ajuta!

1️⃣ selectezi ce model de telefon ai
2️⃣ selectezi problema, (prețul va fi afișat direct)
3️⃣ completezi datele tale de contact
4️⃣ noi o să-ți trimitem curierul să-ți preia telefonul 🚚

SERVICIU PRIN CURIERAT! ABSOLUT GRATUIT!

Ne ocupăm noi de transportul dus-întors!
Plătești contravaloarea reparației atunci când primești telefonul înapoi!

Poți verifica oricând care este statusul reparației telefonului tău, accesând link-ul
https://www.gsmzone.ro/verificare-status-reparatie/
Mai multe despre noi: https://www.gsmzone.ro/noi/

PRELUĂM -> REPARĂM -> RETURNĂM

Termeni și condiții – preluări prin curierat

Vă rugăm să trimiteți dispozitivul defect, bine ambalat, cu o notiță alături, în care să specificați încă odată, numele, numărul de telefon și defecțiunea dispozitivului.
Gsm Zone suportă costurile transportului dus-întors.
Situația în care clientul suportă contravaloarea transporturilor, este atunci când acesta refuză să continuie reparațiile, în urma constatărilor efectuate de către Gsm Zone.

Instrucțiuni detaliate :
Pentru evitarea situațiilor mai puțin plăcute vă rugăm să urmați pașii:
1. Este recomandat să vă salvați datele din telefon (dacă aveți posibilitatea) înainte de expediere;
2. Vă rugăm să dezactivați codul dispozitivului și/sau conturile iCloud/Cont Google, etc.
Toate acestea sunt necesare pentru testele finale pre/post reparație;
3. Vă rugăm să îndepărtați cartela SIM și/sau cardul de memorie din dispozitiv.
Nu ne trimiteți accesoriile aferente, husă, folie protecție sau încărcătorul;
4. Împachetați dispozitivul corespunzător, folie cu bule, cutie de carton. Acestea au rolul de protejare a dispozitivului dvs. în timpul transportului.
5. Notați datele CORECTE și COMPLETE ale destinatarului și a expeditorului.
6. După expediere vă rugăm să ne comunicați seria AWB, pe Facebook Msg: @gsmzone.ro, sau pe email preluari@gsmzone.ro sau la telefon 0733 277 555

Dacă aveți și alte întrebări sau neclarități puteți sa ne contactati.

Telefon: 0733 277 555
E-mail: preluari@gsmzone.ro

Program Magazin:
Luni – Vineri: 08:30 – 20:00
Sambata: 09:00 – 15:00
Duminica: Liber

GDPR
Prin completarea formularului de mai jos clientul este de acord sa i se prelucreze datele personale precum: numele, prenumele, datele de contact.
Prin completarea formularului clientul este de accord sa fie contactat de catre fima noastra pentru informari ce țin de statusul reparatiei dispozitivelor sau a activitatii noastre. Canalele de informare pot fi: SMS, email sau telefonic.
Prin completare clientul este de accord sa puna la dispozitie odata cu dispozitivul la reparat accesul la datele pe care le contine, acestea se acceseaza si prelucreaza doar la solicitarea expresa a clientului.
Clientul poate solicita conform legii europene GDPR interogarea platformei noastre de prelucrare a datelor si poate solicita eliminarea  datelor personale din sistem printr-o cerere scrisa la punctul de lucru. Firma noastra nu ofera accesul la terte persoane/companii asupra datelor personale ale clientilor.